tiistai 26. huhtikuuta 2016

Lapasia Lapasia Lapasia

Tässä kaikessa hiljaisuudessa on valmistunut nämä kolmet lapaset ja siinä ohessa olen neulonut ja taas neulonut ystävälleni neuletta, joka vihdoin valmistui eilen illalla. 



Nämä lapaset olen neulonut Lima-langalla, joka on 100% villaa.
Neulepintana lapasissa on tiilikuvio, josta olen aiemmin neulonut villasukat.



 Nämä lapaset laitoin alulle pääsiäisenä, kun olimme lomareissulla pohjoisissa. Minulla oli mukana paljon lankoja, koska kuvittelin, että viikon aikana ehdin tehdä paljon kasitöitä. No empä saanut näitäkään valmiiksi, joten kotiin jäi näiden valmistuminen. :)
Idean lapasien kuvioon bongasin mökin seinällä olevasta seinävaatteesta. Sitä hieman muokaten, syntyi tämä kuvio.
Lankana on Lettlopi. 100% islantilainen villa.



Nämä lapaset saivat alkunsa eräänä ilta, jolloin ei ollut mitään käsityötä menossa ja olo alkoi olemaan taas aika rauhaton ja turhautunut.
Halusin neuloa jotain helppoa ja nopeaa.
Lankana näissä on Alize Cashmira 100% villa.

 Olin jo pitkään suunnitellut tilaavani näitä "handmade" nauhoja, jotta voin ommella niitä käsitöihini.
Nyt vihdoinkin sain ne hankittua ja olen todella tyytyväinen ulkonäköön ja laatuun.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti